Näin ihania Barbapapa-paitoja Henkkamaukalla. Mutta koska oon köyhä, pihi, ja "kyllä-mää-tommosen-ittekin-voisin-kokeilla..." niin pitihän semmonen koittaa väsätä itse:D Paidan kaava on uusimmasta Ottobrestä, kankaat jotain tuolta varastojen kätköistä löytyneitä trikoita, Barbapapan kuvan löysin netistä ja leikkasin velourista. Kauheen kätsää olis semmonen liimakangas tmv. tukijuttu. Mä oon semmosta joskus pienen palasen ostanutkin, mutta mitäs luulette, löytykö se nyt kun olisin vihdoin sitä käyttänyt? No ei. (Mä sitten eka tikkasin reunoja myöten ton kuvan kiinni paitaan, niin ei ihan niin paljon venynyt ja vanunut kuin sillon kun vetää suorilta tiheellä siksakilla.) Mutta koska isi ja Nelli lähti vaarille "isoon kylpyyn" niin minähän se oNpelin vaikka väkisin:D Tämmönen oli tuotos (koko 92cm):

Näitä on työnalla lisää, eri kuvilla. Ja seuraavaks mää kyllä odotan että löydän sen tukikankaan. Tai käyn ostamassa sitä.  Tässä paidassa on tollaset raglanhihat, vai mikskä niitä sanotaan... Oli tuhat kertaa helpommat ommella! Tai tuli helpommin edes jollakinlailla hyväksyttävän näköistä jälkeä:) Sellanen istutettu hiha menee mulla aina ihan käteen:P Tää on vähän tämmönen maanantaiversio, mutta harjottelemallahan sitä oppii;) Pikkuneiti on ihastunut paitaansa, se on tärkeintä:D

Hernepusseja tein pari kappaletta myös. Pöllön ja tollasen "liskon":)

Toi on siis niinkun pystyssä tuossa toi liskon "suomut" tai mitä noi on:D Ei ajatus kulje yhtään:D Mutta tajusitte ehkä mitä tarkotin:)

Pöksyjäkin olis tuloillaan, Nelille siis. Kankaatkin olis leikattuna kun vaan ehtis ommella:) Teemulla on vapaapäivä sunnuntaina, ehkä silloin? Jos sille antas vaikka vaihtoehdoiks että lähdetäänkö Ideaparkiin ostaan Nellille housuja vai meneekö se Nellin kanssa ulos ja mä surautan sillä välin parit pöksyt;) Jokainen Teemun tunteva voi arvata kumman se mieluummin valitsee;D Varsinkin kun tähän lisää vielä ton kauppakeskuksessa-pyörimisen-ainoona-vapaapäivänään lisäks sen, että noi kankaat on jo maksettu, mutta jos lähdetään ostaan valmiita pöksyjä niin sen vapaapäivän lisäks menee vielä rahatkin:D Oon mä ovela ketku xD